A keresőoptimalizálás terén jó néhány sikeres eredményt értünk el magyar és idegen nyelvű weboldalak vonatkozásában. Kérem tekintse meg alábbi referenciáinkat is a teljesség igénye nélkül.
• Első lépésként Önnek meg kell fogalmaznia mi a konkrét célja az oldal keresőoptimalizálásának. Milyen célközönséget szeretne megszólítani a weboldalával és milyen eredményekre számít? Előre tudnunk kell, hogy hová szeretnénk eljutni!
• Ezek után meg kell fogalmaznunk (ha lehet közösen) azokat a kulcsszavakat amelyek leginkább relevánsak a weboldal tartalmára nézve. Ez egy nagyon fontos momentum, hiszen ezek lesznek azok a kulcsszavak melyekre az Ön oldalát meg fogják találni a keresőben.
• A következő lépésben megvizsgáljuk a fent említett kulcsszavakat és azt, hogy milyen versenyben kell a 'startvonalhoz' állnunk. :) Ekkor már körvonalazódhat a várható eredmény.
• A szakmai munka csak ezek után következhet. Fontos lehet az optimalizált weboldal alkalmassága a technikai felépítés tekintetében. A fent említett verseny, a domain relevancia, a domain kora és annak korábban elért találati eredményei.
Tehát nagyon sok összetevője lehet a weblap optimalizálás folyamatának. Igen időigényes és mivel minden weboldal egyedi ezért minden oldalt egyedileg kell optimalizálni!
1.
3.
4. Németországi keresőoptimalizálás:
Amint azt már korábban is írtam, minden weboldal más fajta keresőoptimalizálást igényel, ezért sajnos nem lehet egyfajta árat meghatározni. Máshogyan kell SEO-zni egy webáruházat a termékeire mint például egy szolgáltatást. Ezért maga a weblap optimalizálás néhány napos munkától akár egy több hónapos intenzív fejlesztési ideig is eltarthat.
Már nem elegendő a jelenlét! Állítson egyedi informatikai fejlesztéseket a szolgálatába. Így időt és pénzt takaríthat meg! Aktuális hírek